Τρίτη 11 Οκτωβρίου 2016

Μέσα στα μάτια σου

























Ήταν η στιγμή της ροής
όπου τίποτε δε γεμίζει και τίποτε δεν
αδειάζει
όταν εγώ δανείστηκα ανύπαρκτη ζωή
Ήθελα πολύ να ζήσω όσα δεν έζησα
Φίλοι μού είπαν πως πλήρωσα ακριβά
Αλήθεια, έχει τιμή η αγάπη;
ρώτησα και χάθηκα
Ήθελα τόσο να οργανώσω το χρόνο μου!

Ένωσα τις ακίδες του με κλωστή
μεταξωτή
κλείδωσα τις φοβίες μου -
αυτές που κι αν ακόμη πέθαιναν φρικτά
ασφυκτικά στριμωγμένες με τις αγωνίες
και τα πάθη μου, τις συμφορές μου και τα
λάθη μου ·
καθόλου μα καθόλου δε θα μ´ένοιαζε -
και φόρεσα κατάσαρκα τα λίγα τα αιώνια
που ζήσαμε μαζί

Σ´αυτό το ταξίδι της μνήμης
θέλησα να βρεθώ αγκαλιά στο βυθό
να γνωρίσω το θάνατο στα χείλη σου
χωρίς στηρίγματα
να αφεθώ
εκεί που χαράζει και σβήνει το φως

Εκεί, μέσα στα μάτια σου...


ανάγερτος

( Από την ποιητική συλλογή " Ο Κήπος του Ανάγερτου ", εκδόσεις Iwrite )


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου