Πέμπτη 19 Αυγούστου 2010

Παιδί μου...











Παιδί μου, μια μέρα θα σου πούν
ότι ο πατέρας σου είχε στο κεφάλι του
μεγάλες ιδέες, αλλά δεν κατάφερε
ποτέ να κάνει κάτι...
Δεν πρέπει να τους πιστέψεις Οχι,
γιατί θέλουν να σε κάνουν μικρόψυχο..
σαν μια βάρκα χωρίς πανιά.
Μην το πιστέψεις.. ποτέ, Οχι
στην τρικυμία οι άνθρωποι χωρίς ιδέες..
βυθίζονται πρώτοι.
*****
Παιδί μου, κάποια μέρα οι φίλοι σου
θα σου πουν,
ότι φτάνει να βρείς ένα μεγάλο έρωτα..
για να γυρίσεις τις πλάτες σου
αδιαφορώντας για όλους...
Οχι, Οχι, μην τους πιστέψεις Οχι...
μην αρχίσεις να ονειρεύεσαι
μακρυνά νησιά που δεν υπάρχουν...
Μην τους πιστέψεις..
αλλά αν θέλεις πράγματι αλήθεια ν'αγαπήσεις
μην ζητήσεις ποτέ... κάτι
που δεν μπορεί να σου δοθεί...
*****
Παιδί μου, κάποια μέρα θ'ακούσεις
να λέει ο κόσμος ότι στη ζωή περνούν καλά..
μόνο εκείνοι που δεν κάνουν τίποτα ποτέ..
Οχι, Οχι, μην τους πιστέψεις
Εσύ μην γίνεις ποτέ ένας αιθεροβάμονας
πού ονειρεύεται να φτάσει ψηλά χωρίς κόπο...
Μην τους πιστεύεις, Οχι, Οχι!
Οχι, και μη ζηλέψεις ποτέ
όποιον ζεί παλεύοντας μάταια....
με τον κόσμο του Αύριο.


Luigi Tenco




2 σχόλια:

  1. μη ζηλέψεις κανέναν και τίποτα
    όλοι κρύβουν μιαν ανεπάρκεια
    πώς να ζηλέψεις
    η δική σου υπεροχή είναι η γνώση της ματαιότητας

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Παιδί μου...Πρόσεξε τις σκέψεις σου γίνονται λόγια, Πρόσεξε τα λόγια σου γίνονται πράξεις, Πρόσεξε τις πράξεις σου γίνονται συνήθειες, ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή